Ownership - Kapitel åtta

Datum: 2010-09-24 | Tid: 03:09:23

Jag har haft så jäkla mycket problem med det här kapitlet. Först och främst så är det ett helt utomstående från grundhistorien, så jag har inte haft någon mall att gå efter, sen så har jag också varit tvungen att komma på en historia åt Dougies pappa. Jag har inte skrivit på Ownership på ungefär en månad eftersom det tog så stopp (och för att jag tappade lusten ett tag). Men nu har jag i alla fall skrivit klart kapitel åtta, nerkluttrat i två av mina skrivblock. Förhoppningsvis så har jag tid att skriva in det på datorn imorn, efter matten och efter att vi hämtat hem valpen. Blev ganska nöjd med resultatet, och historian blev mycket värre än vad jag först hade tänkt, men det är viktigt i historien för att förstå hatet som pågår.

Bella ska få det hemskickat så fort jag knapprat in det på datorn. Hon har väntat för länge, flickstackarn.


Kommentarer
Postat av: Sara

Men ja! fick fan superpanik!

2010-09-24 @ 09:34:11
URL: http://svisch.blogg.se/
Postat av: Bells

Men ja, skynda...! ^^ STACKARS MIIIIG! BUHUHÄÄÄh

2010-09-26 @ 19:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0