Ny blogg!

Datum: 2010-09-22 | Tid: 03:33:34
Kim har funderat.

Jag vet, jag vet...världen går under, atomer och protoner krockar och skapar kaos i universum så fort jag använder mina hjärnceller, men jag har tänkt.

Från början var det meningen att den här bloggen skulle vara en skrivblogg, där jag skrev av mig av allting som hade med skrivande att göra, men på något sätt så har jag mer vardagsliv än skrivande. 90% av innehållet på bloggen är helt fokuserat på vad jag gör om dagarna (ingenting), musik jag gillar och konstiga saker som händer i mitt liv (ingenting).

Skrivandet kommer in då och då.

Därför så har jag bestämt mig för att skapa en ny blogg. Eller inte en ny, men en till, som BARA kommer handla om mitt skrivande och min väg till min dröm. Eclectic kommer att vara kvar, men som en nöjesblogg med inslag av skrivande. Ungefär som det är nu.

Eftersom jag just kom på det, så har jag varken namn eller bloggdomän i huvudet, men jag tror att jag ska köra på blogspot för den här. Antagligen kommer jag att skriva på engelska också, eftersom det är det jag skriver mina böcker på, och publiken jag vänder mig till är engelska.

Anyway.
Kim slutade tänka nu, för nu är det dags för Kim att kolla på knarkserien Weeds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0