När Kim och Bella gjorde sushi

Datum: 2010-09-22 | Tid: 00:05:51
Igår tyckte jag att det var dags att jag och min vän Bella umgicks lite, och eftersom min madre bestämde sig för att dra till Sundsvall i två dagar (dock på planeringsdagar, det var inte någon cool romantisk historia när hon bestämde sig för att rymma iväg med Alejandro, den snygga spanske killen hon secretly har sett utan att berätta för mig, och lämnade mig ensam...utan bara...planeringdagar...antiklimax), så passade vi på att ha någon form av middag. Hon kom över och vi bestämde oss för att göra sushi.


Myspys!

Sen när Bella skulle hem, så skulle hon låna min cykel. Vi försökte få upp låset i flera minuter, prövade flera olika kombinationer men låsjäveln vägrade samarbeta. Ringde till mamma, men hon svarade inte (upptagen med Alejandro kanske?) så Bella fick vara utan cykel.

Sen hon åkte har jag kollat på McFly's live-streamade video, där de filmat hela dagen under inspelningen av Shine a Light. Har hört låten så många gånger nu, att jag typ kan den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0