Idag lyssnar jag på musik

Datum: 2010-09-19 | Tid: 18:35:56
Mamma städar, Thea springer omkring och är okaraktäriskt högljudd med sina vänner och mormor försöker föra en konversation med en zombie (jag), som till slut utbryter ett ÅÅÅHRH i frustration och sen går in på sitt rum och smäller igen dörren och drar up iTunes och sätter på det första hon kan hitta på högsta volym, eftersom allt oljud som hon inte skapar själv ger henne huvudvärk.

Varför?

Dels för att jag igår/idag var vaken i 37 timmar, jobbade i 14 av dessa och festade i fyra-fem av dem. Det var mycket sömn att ta igen. Dessutom så svälter jag. Räknade ut, när jag slängde i mig risgrynsgröt kvart över fyra på eftermiddagen (min morgon dock) att jag inte hade ätit på 22 timmar. Hur hälsosamt är det på en skala från ett till tio liksom? Har inte ens varit och röstat än. OCH jag har ont i halsen, antagligen en förkylning eftersom jag gick i kjol igår.

Livet går bra. Verkligen.

Kommentarer
Postat av: Punz

Inte så konstig att du känner som du gör..

ät och sov ordentligt...

2010-09-21 @ 00:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0