AWOL

Datum: 2010-09-12 | Tid: 17:09:13
Har inte haft så mycket tid för livet, eftersom så mycket annat har kommit ivägen.
I fredags var vi i alla fall på Grönan och jag var kissnödig, missade Sezie the day och hamnade ensam i den stora klungan av människor som alla var tvungna att stå någon helt annan stans. Blev armbågad i bröstkorgen, trampad på fötterna, och min mobil åkte i marken och blev repig - men likförbannat så hade jag så jävla kul!

Lördagen gick åt till arbete från 8-18, och sedan hem till Bella och Filippa för tacos och film med Bella, Amanda och Sandra. Vi kollade på Vampires suck som var så sjukt dålig att man skrattade, och sjukt bra för att vara en sjukt dålig film. Vi gick vidare till halva The Hangover, men hoppade till bilderna innan bussen skulle gå.

Och nu är det söndag. Vaknade upp klockan åtta med en ilande smärta i nacken, gick upp, tog en alvedon och sov till klockan tre. Skulle mått lite dåligt, men det är ändå pissigt väder och regn så vad spelar det för roll?

PEACE!

Kommentarer
Postat av: elin

Känner du honom? :D

2010-09-12 @ 18:43:27
URL: http://elinha.blogg.se/
Postat av: elin

Haha okej! Dom är sköna jag säger till nästa gång jag vet att dom ska med ut, så kan du också hänga me o parta :D

2010-09-12 @ 20:13:46
URL: http://elinha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0