Varning på vägarna

Datum: 2010-10-11 | Tid: 22:47:20
Idag tog min mor med mig för att övningsköra för första gången. Det gick ganska bra, trots att jag fick motorstopp om och om och om och om igen. När jag satt på parkeringen och övade med koppling och sånt, halvskrek jag; JAG VILL HA EN AUTOMATBIIIIIIIIIL

Det värsta var när vi skulle köra hem, och mamma tyckte att jag skulle ut på vägen. Tror du inte det kommer en lastbil och ställer sig bakom oss, och stressar sönder mig. Får motorstopp två gånger och sen kommer det bilar, och sen håller jag på att köra in i en lykstolpe. Men vi dog inte i alla fall, vilket är ett plus.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha.. då ska man akta sig när du kör ute på vägarna

2010-10-12 @ 14:02:43
Postat av: Kim

om man ska! ;D

2010-10-12 @ 14:59:20
Postat av: Helena

Åh, har du börjat övningsköra! Yay! Jag har mitt tillstånd å allt, men jag har inte kört än (om man inte räknar åkern nedanför farmor och farfar och när sara skulle köra med mig och jag döda deras golf efter typ fem meter :P).

2010-10-20 @ 22:35:12
URL: http://nenawiking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0