Vadå snö?

Datum: 2010-10-22 | Tid: 15:28:31
Hatar ju att vakna upp och se hur allting utanför är snöklätt. Faktiskt så är det här det värsta som kunde hända, för det betyder att det är kallt nog för att faktiskt snöa, och men det så anser jag att det är helt okej att gå i ide. Jag har inte alls förberett mig för vintern. Jag vet att det kommer bli en av de kallaste någonsin, och att det kommer vara kaos i år igen, och det sitter jag bara och väntar på. Men jag har inte förberett mig.

Jag har skor som ska fixas, vantar som ska hittas och allt sånt. Skorna är viktigast, eftersom ingen av mina skor tål vatten speciellt bra och läcker som bara fan.

Men men, jag tar tag i det någon dag när jag måste gå ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0