The Social Network

Datum: 2010-10-31 | Tid: 21:39:16
På något sätt fann jag mig själv med att gå på bio idag. Eller det var ju inte riktigt oplanerat, utan något som jag och Malin hade pratat om. Vi åkte och såg The Social Network som basically är en dokumentär om Facebook men med Hollywood touch. Den handlar om Mark Zuckerberg och hans resa till att skapa den beroendeframkallande siten.

Innan filmen så gick vi till Kungshallarna för att äta. På grund av min pankhet så freeloadade jag och delade mat med henne. Mums!

Filmen i sig var bra, inte världens roligaste kanske, men definitivt värd att se.
Episoden med kycklingen var ju definitivt det bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0