Fan för valp

Datum: 2010-10-11 | Tid: 10:27:24
Inatt fick jag ta hand om odågan, det var mysigt fram till den punkten då han absolut inte ville sova, och jag absolut ville spela The Sims, vilket resulterade i att han bet mig var som helst på kroppen som inte täcktes av kläder. Fick mig ett hugg i näsan. Det slutade med att han fick racea lite, kissade inne och sen däckade totalt, då passade jag på att gå och lägga mig också, så vi låg och mös lite i sängen, och messade med Sturk. Sen vaknade han vid sex, och efter dess så har jag inte kunnat sova ordentligt. Vid åtta så var jag tvungen att gå upp helt och hållet...boooooh!

Lagade världens frukost, bacon, ägg, macka, äpple och kaffe. Är fortfarande trött som fan, och mamma ligger och sover, så odågan är fortfarande i mitt ansvar.

Lolnej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0