Boys' talk

Datum: 2010-10-15 | Tid: 13:25:39
Jag är så fascinerad över hur killar beter sig med varandra. Båda mina mansdominerade kompisgrupper har betett sig helt olika, men samtidigt så lika. Grupp nummer ett var så laid back utan några cares i världen, det var i princip aldrig några draman och om det var draman var det mellan tjejerna. Grupp nummer två var equally laid back, men var mer för skvaller och intriguer.

En sak de absolut hade gemensamt var deras sätt att umgås på. Deras sätt att prata med varandra om vissa saker, och undvika andra (nu vet ju inte jag vad de satt och pratade om när det inte var kvinnligt sällskap med, men principen av det hela).

Så att sitta ensam med sex killar i väntan på Sturk gav mig verkligen en ögonöppnare. Inte nog med att vi satt och pratade om Hennings sexliv och diskuterade fram och tillbaka, Oscar gav sen honom ett papper med bra porrsidor osv osv osv. Det enda jag fick höra under hela perioden tills Sturk kom var i princip Bröst, gamla ligg, hur Rico skulle ragga på MILFs, hemliga sexfantasier, favorittyp av tjej och objektifiering av kvinnor i allmänhet. Och skvallret! Vi får inte glömma skvallret!

Det värsta var att jag älskade det. Jag har aldrig varit med om något sånt när jag har suttit med ett gäng grabbar. Inte på samma nivå som det hölls igår i alla fall.

Även fast jag älskar att sitta i timmar och prata strunt om kläder och känslor, så finns det något underbart med att bara sitta och lyssna (och ibland delta) i en konversation helt utanför ens område.

Inte konstigt att tjejer och killar inte förstår sig på varandra. Vi pratar helt olika språk.
And I love it!


Kommentarer
Postat av: Bella

Fy vad är ful... Var bara tvungen att påpeka det xD

VEM ÄR SNUBBEN?

2010-10-20 @ 11:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0