Best of Kim's facebook

Datum: 2010-10-04 | Tid: 14:46:29
Jag hade tråkigt och blev random och tänkta att gå tillbaka till första gången facebook introducerades för mig var en skitbra idé. Me being me, så har jag nu problem med att sluta gå tillbaka, även fast det tar tid!

Ibland är jag ganska skön också (läs: ännu mer uttråkad), så jag bestämde mig för att ta mina favoriter av x års facebookande och dela med mig av i en enda skön klunga av awesomeness (läs: boredom). Det finns andra sköna inlägg också, eftersom jag hänger med personer lika sköna/uttråkade som jag.

Och jag kommer inte ens ihåg historien till hälften av grejerna, så om det är någon som gör det, feel free to enlighten me!

 

Kom aldrig längre än så här, för trots att jag satt i fyrtio minuter för att komma till början, så råkade jag klicka fel och allting försvann. FAIL.


Kommentarer
Postat av: Camilla

hahaha klockrent! plocka ut fler roliga!!



Älskar "dödar camilla" hahahah

2010-10-04 @ 21:50:20
URL: http://kissthentell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0