well shake it up baby

Datum: 2010-11-18 | Tid: 21:46:04
Ni vet hur normala människor kommer en söndag (eller måndag), med ett långt blogginlägg om vad de gjorde i helgen. Så gör vi inte på Globen inte! På grund av oregelbundna arbetstider så har jag inte bara ställt om mitt dygn till något jag inte har någon aning om hur jag ska vända tillbaka, utan jag har också fått oregelbundna festtider.

Så här är mitt; Vad fan hände den här veckan?

Tisdag;
Afterworken slutade åt helvete eftersom Henning hade lovat att han skulle dricka. Inte nog med att jag fick se Bullet for my Valentine, jag fick också se Henning redigt berusad! Jag var övertaggad och stämningen var bra! Vi slutade hemma hos Oscar, sov sju pers i Oscars säng (ägaren inte inkluderad), och när jag vaknade upp fick jag en shock och en våg av kyla eftersom saknaden av människor (var bara jag och Henning kvar) var lika med saknaden av annan värme (och jag hade sovit utan täcke eftersom det var FÖR varmt).

Onsdag;
Vaknade och åkte till jobbet med Oscar, Sturk och Henning. Trodde det var en vanlig hockeymatch, men det visade sig vara någon hårdrockssak med massor av olika band som spelade, bland annat Papa Roach och Disturbed. Efter det var det ingen som var taggad på att gå ut förutom Malin, men hon valde också att gå hem, men Wille passerade mig i gången mellan hovet och globen och sa; hotellet? så jag gick dit, även om det var sent och jag var ensam. Fick lite undrade blickar från alla tre grabbarna, men sen slutade det på något sätt att jag blev meddragen till Spitfire (fast jag skulle snålåka till slussen och ta bussen hem), och senare till White Room.

Var hemma halv sju och totaldäckade i sängen...tänkte att jag skulle gå upp astidigt och skriva massa ord på boken eftersom det är så att jag ska jobba i princip varje dag resten av månaden, och jag har mer än hälften kvar, men jag sov tills klockan halv åtta.

Fan vilken tur att jag inte skulle jobba idag då!

Kommentarer
Postat av: Helena

Kim...Sluta festa!! Haha XD Var hårdrocksgrejen bra? varför missar jag allt sånt? Du ska ju uppdatera mig :P Tisdag den 23e pratar vi (Fags födelsedag btw, haha XD). Men kan vi ta det på onsdagen eftersom jag rider på tisdagen, då hinner vi knappt träffas jue :/

2010-11-19 @ 14:30:06
URL: http://nenawiking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0