Nu går det inte lika bra

Datum: 2010-11-09 | Tid: 00:32:28
Tack vare friheten jag har tagit mig själv genom att vara ute och festa två dagar i rad, vakna upp för sent för att ens nämna, och bara vara llmänt lat, så har jag lyckats halka efter min word count. Jag har ca 4000 ord att skriva bara för att hamna på plussidan igen, och sen måste jag skaffa mig ett nytt övertag, eftersom det är så mycket jobb sen i slutet av månaden (om bokning sker that is), och andra saker som händer.

Så jag har gjort en deal med mig själv. Jag får inte lämna datorn för någonting tills jag har skrivit åtminstone 2000 ord. Oavsett om jag håller på att kissa på mig eller hungra ihjäl eller whatnot.

Vi ses i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0