I'm up, I'm awake, I'm ready to twist and shake

Datum: 2010-11-16 | Tid: 12:20:03
Bella ringde mig för typ en halvtimme sen, väckte upp mig ur min koma och fick mig att dra mig upp ur sängen. Varför? Jo för att vi två, plus Filippa ska in till stan och titta runt lite. Dessutom ska VI KLIPPA OSS!
Jag har inte bestämt mig för vad jag vill göra med mitt hår, jag vet bara att något måste göras! Min golvmopp går inte att hantera längre.

Funderar på att klippa upp det och klippa lugg, men samtidigt så gillar jag längden och att det inte alltid är så fluffigt. Kanske bara toppa det och klippa lugg? Kanske skita i luggen? Kanske klippa kort (det är ju vinter trots allt)? Kanske göra det überfluffigt!
Nej, jag vet helt allvarligt inte vad jag ska göra, bara att jag ska göra det, för annars blir det aldrig gjort!

Så jag ska duscha, dricka lite te och skriva lite ord innan jag beger mig in till Stockholms stad för en tur på stan innan jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0