Fuck you snön

Datum: 2010-11-09 | Tid: 16:43:40
Tack vare snön har jag inte gjort något på min lista, och det finns inte en chans att jag går ut i det här vädret! Och jag har inte ens börjat tänka på att städa mitt rum, eller till mössen.
Dessutom är jag grymt upptagen med att tänka på pros & cons med att bara dumpa en veckas arbete (en veckas pengar) för en betalad semester i Turkiet.

Betalad - det låter ju helt fantastiskt! Men jag behöver få ihop pengar om jag ska ha en chans i helvete att kunna åka till Japan OCH flytta hemifrån samma år. Och enda sättet jag kan få ihop pengar på är att jobba, och inte nog med att jag måste avboka mig från två långdagar för att kunna åka, det är desutom jobb i princip varje dag den veckan.

Måste tänka på det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0