Bläää

Datum: 2010-11-10 | Tid: 01:49:03
Idag hann jag inte städa något. Eller hann och hann, det var snarare så att jag inte gjorde det. Däremot fick jag både tag på mitt nikotin (så nu är världen liten bättre trots snön som smälter och blir slask), och jag skrev. Dock har jag inte skrivit så mycket som jag borde ha gjort. Är bara på 15.000 ord, vilket är en dag under. Men jag tar igen det imorn och i övermorgon och så vidare, och så vidare. Jag SKA klara det här. Så är det bara!

Om jag inte gör det så är det nästan ingen mening med någonting. Då har jag inte tillräckligt med diciplin för att klara någonting, eller tillräckligt med självrespekt.
Så jag tänker inte ge upp.

Also, my dog bit me! Jag har typ ett lite sår under ögat för att Frasse fick för sig att det är skitkul att bita i mitt ansikte. Lolnej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0