starless night

Datum: 2010-05-11 | Tid: 23:46:06
Jag måste berätta om min dröm innan jag blir allvarlig.
Vanligtvis kommer jag inte ihåg mina drömmar speciellt bra, men den här var annorlunda och det kan vara kul att komma ihåg den om någon vecka.

Jag minns inte riktigt hur den började, men jag och Camilla satt på ett ställe och drack. Bakom oss satt några från jobbet, från bar för att vara exakt. Helt plötsligt står en av killarna bredvid Camilla och de snackar. Denna manthing har ett rykte om att vara ganska blyg så jag är i chock. De fortsätter prata och jag får en cider gratis från bartendern, upphälld i ett glas.

Sen blir det luddigt igen, men helt plötsligt kommer Camilla fram eftersom jag nu står upp, antagligen efter en tripp till toaletten eller något, och säger att vi får gratis champagne. Detta häller jag i mig och sedan går jag och lägger mig i ett rum. När jag vaknar så är min farmor och farfar där och jag ragglar ut tillbaka till baren och kräver att veta var min cider är, eftersom jag aldrig fick en chans att dricka upp den och det är uppenbart att festen inte är över än.

Sen tror jag att Hannan messade mig så att telefonen ringde i mitt öra och då vaknade jag upp.
Det var sjukt skumt.

Bildkälla: Google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0