Sickling

Datum: 2010-05-28 | Tid: 10:47:50

Det blev inget skrivande för mig igår. Istället fick jag 39 graders feber och ont i halsen.
Vet inte riktigt vad som hände. Hade ont i halsen när jag vaknade, men tänkte inte så mycket på det, men sen när jag kom hem från skolan blev jag bara tröttare och tröttare och hade dessutom huvudvärk, så jag tog en panodil och fortsatte som vanligt.
Sen helt plötsligt blev jag hängig och tog tempen, som sa 37,4. Gick och la mig i sängen men höll på att frysa ihjäl så jag lindade in mig i täcket men fortsatte frysa.

Anyway, tog tempen lite senare och då hade jag 39. Har inte kunnat sova någonting inatt och har svettats och frusit om vartannat och haft konstiga drömmar/fantasier.

När mamma tog tempen imorse så hade jag 39,7 men jag fick vila lite och när jag vaknade igen så var jag relativt klar i huvudet och gick ut och la mig och kollade på tv.

Man glömmer liksom bort hur jobbigt det är att vara sjuk när man är frisk, och det är typiskt att jag ska bli sjuk inför slutspurten i skolan, verkligen...haha


Kommentarer
Postat av: simone

usch vad tråkigt :( Krya på dig gumman!

2010-05-28 @ 12:17:45
URL: http://fattybom.se
Postat av: A

Hoppas du blir frisk snart Kimonoh! :-)

2010-05-28 @ 20:57:23
URL: http://alexandramellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0