McFlykonsert

Datum: 2010-05-29 | Tid: 21:42:15

Sitter och tittar på min första livekonsert med McFly. Den spelades i Portugal men den äger.
Naturligtvis så var jag inte där, men jag sitter med en internetlänk till livesändningen.
Helt underbart.
Alla ni som har följt Kimillabloggen, eller bara känner mig, vet vilken stor betydelse det här bandet har haft för mig. Sitter i halv exstas just nu.

De har kört One for the radio, Everybody knows och Obviously.



21:39 NU KÖR DOUGIE TRANSYLVANIA!
TJERLEK <33333333
Och han har tagit över gitarren från Tom som nu spelar bas! omgomgomg

21:45 Update: Nu kör de Corrupted! waah
21:46 Och Danny slickade just på hela gitarren....aaah
21:49 Och jag kan lägga märke till en tatuering på hans vänstra arm...aaah
21:51 Nu vill Tom och Dougie åka linbana! OCH DE KÖR FALLEN IN LOVE!
21:55 Jag är kär igen <3
21:56 NU KÖR DE P.O.V! Dougie beskriver den som en "really depressive song"
22:00 Sigh!
22:01 Danny's accent! <3
22:02 TOO CLOSE FOR COMFORT! aaaaaah <3
22:04 Danny Jones får gärna flytta in i mitt rum och sjunga för mig hela dagarna.. Sigh
22:07 Dougies humor och introduktion för Star Girl <3
Dougie: This song is about a girl, an alien, who you fall in love with and have sex with! And then you have her baby
Tom: You had her baby
Dougie: I had her baby!
22:12 TEAM JACOB FUCK YEAH TOM!
22:12 Dougie sjunger en låt om Tom och Danny och hur de spenderade en natt i ett hotelrum. Tydligen var det introt till Room on the 3rd floor
22:15 Danny försöker få publiken att sjunga med
"The only word is NANA"
22:18 Dougie Poynter är så modest!
22:18 WOHO, BEASTIE BOYSCOVER! :D
22:19 YOU'VE GOTTA FIGHT! FOR YOUR RIGHT! TO PAAAARTEEEEY
22:22 All about you ♥
22:23 Vet inte hur bra det är för min hals att sjunga med!
22:26 Var det slut nu? :(
22:28 ENCOREN ÄR LIES! <3 AAaaaahaaahaAAAh <3
22:29 LIES! LIVING IN A FANTASY! LIES! DON'T EVEN KNOW REALITY! LIES, LIES, LIES!
22:32 En sista låt! Sen är det Miley Cyrus...buuäääääh
22:33 FIVE COLOURS IN HER HAIR! <333  Aaaaah Do do do dodo do
22:34 HJ har nämnts för lite! Harry Judd är en sexig man!

Sigh...man önskar ju att man faktiskt fick se dem live på riktigt istället... :( En dag! EN DAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0