Målar

Datum: 2010-05-31 | Tid: 21:18:14
Min kära mor fick för sig att hon skulle göra om våran trappa och våran hall lagom till studenten. Detta efter att hon målat om hela uteplatsen. Jag tyckte synd om min mor och bestämde mig för att hjälpa till och måla eftersom det bara är fyra dagar kvar tills den där jävla domedagen.
Så nu är våran hall ett kaos och jag har kommit fram till två saker.
  1. Jag är en värdelös målare
  2. Jag är brunare än vad jag tror, om den vita färgen på min kropp får säga sitt
Nåja, ska ringa några samtal, dricka lite honungste och se om det hjälper mot min hals (jag svär, jag har prövat allt möjligt nu) och sen så ska jag väl fortsätta måla ett tag till. Ska försöka skriva lite på Issues idag också, om det finns tid över. Vi börjar tidigt imorn, ska lära oss att dansa vals, sång och lite allmän vett och etikett.

LATERS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0