Bernard och Bianca i Australien

Datum: 2010-05-21 | Tid: 01:56:28

 

Har kollat på disney nu så här på kvällskvisten och jag fick en sådan nostalgitripp att det var löjligt. Hade aldrig den här B&B-filmen när jag var liten så att se den var stort för mig på den tiden. Kommer ihåg att jag så gärna ville ha en sån där örn till polare, och jag insåg nu ca 10 år senare att jag fortfarande vill ha en!

 

En annan sak som jag la märke till nu, och som jag tyckte var ganska komiskt. Det är att mamman till barnet får tillbaka hans sönderslitna ryggsäck och tror att han är död och uppkäkad av krokodiler. När pojken släpps så är inte hans första tanke att springa hem till sin mamma och säga "Hej, jag lever, du behöver inte oroa dig!" utan han springer till sin fågel istället.
Inte ens i slutet har han tid att åka hem och lätta mammans oro, nej då ska han flyga på fågeln istället!

Win attitude!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0