Awesome kväll

Datum: 2010-05-25 | Tid: 12:26:58
Igår var det en awesome kväll. Jag och Helena drog till Nivå först och köpte jinxcider som vi fick hälla i oss för att vi skulle hinna till spelningen i gamla stan. Folk gav mig snea blickar hela tiden, men jag hade kul.
Vi drog på spelning och sen satt Helena, jag och Erik vid vattnet och drack lite innan vi drog till skivan. Vi mötte upp med några av hans kompisar och tog oss en promenad från t-centralen.

Festen var awesome, folk diggade min utklädnad men till slut så tröttnade jag och tvättade bort det.
Kvällen var aslyckad, men jag glömde nycklarna hemma så jag fick försöka bryta mig in genom fönstret, för att sen inse att balkongdörren var olåst.

Gick och la mig och kollade på Confessions of a shopaholic.


Nu äre tagg för Kakkan och skolan som gäller! Jag måste ha pommes!
waaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0