Äcklig

Datum: 2010-05-12 | Tid: 18:37:15
Idag var en helt random dag.
Jag, Helena och Hannan var på Kaktus och käkade, snackade och njöt av solen.
När vi skulle åka hem så gick vi till busshållsplatsen, allt var frid och fröjd.
En kille steg av bussen som kom och ingenting speciellt hände. Men sen när 72:an kommer så kommer han fram till oss. Detta är konversationen som följer;

Efter detta så gick han på bussen. Vad han inte visste var att vi skulle med samma buss. Så vi gick på, och sen när han märkte detta så fick han typ panik och gick av bussen. Men inte innan han vände sig om, blängde på mig och gav mig fingret!

Jag höll på att dö!


Kommentarer
Postat av: simone

Vilken looser! Han skulle förtjäna en fet smäll!

2010-05-13 @ 13:28:36
URL: http://fattybom.se
Postat av: simone

Hallå blomman :) Gör du för spännande? Här rensas det videos på datorn (kul!) och planerar bloggträff :)

2010-05-15 @ 10:39:19
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0