Vilken kväll

Datum: 2010-06-07 | Tid: 11:17:20
Var som sagt i centrum med Helena och Hannan på dagen, och sen låg vi vid konsums lekplats och lyssnade på emomusik och deppade. Efter det gick jag hem, förde över resten av filerna från gamla datorn till nya och åt middag innan jag drog till IP och kollade när Krullis och de spelade fotboll. Det slutade med att jag fick vara bollkalle och hämta alla bollar som hamnade utanför (vilket var ganska många). Sen spelade de match mot några randoms och sen lekte vi på planen.

Efter det gick jag hem och mötte Bella. Vi satt och snackade och mös till halv ett då det var dags för henne att gå hem och mig att bege mig till Krullis igen. De satt och spelade tv-spel när jag kom dit (cod till och med) och jag kröp ner i soffan. Det tog inte lång stund förän jag låg och halvsov!

Gick hem med MJ och Bengt klockan halv fem, var hemma fem, somna halv sex!
Kanon! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0