Trevlig kväll

Datum: 2010-06-16 | Tid: 00:00:43
Gick över till Bella och Filippa ett tag, med mål att fixa The Sims 3. Istället slutade det med att jag satt och kollade när Filippa körde, lekta med Bellas macbook och försökte hitta lösningar på mitt problem. Sen gick vi ner och kollade på mumien, gick och köpte cola (fast det var slut så vi köpte dipp, vattenmelon, ananas och fanta/pepsi istället), träffade Ollew och N1 och fortsatte kolla på mumien.
Kom precis hem och aktar mig för skarabéer som faaaaan.
Allt i allt en trevlig kväll, fast jag ångrar att jag inte gick på Krullis mfl. fotbollsmatch. Kunde varit kul!

Kommentarer
Postat av: Bea

Låter som en kul kväll! ;)

2010-06-21 @ 12:02:50
URL: http://beasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0