Shopping

Datum: 2010-06-29 | Tid: 16:32:47
Idag åkte jag och Bella til centrum för att handla papper till skrivaren och en kalender! Det var mys! Jag lyckades också köpa tre PS2-spel, lättlurad som jag är
Sen så solade vi på min baksida, hade vattenkrig med mina syskon, skrev med vatten på husväggen och njöt av att sommaren är här och den är här för att stanna.
Vi låg också och diskuterade hur vi ska göra när vi åker till Nåttarö och campar, med mat och så!
Sen satt jag och skrev ut hela boken på papper, och det räknade sig upp till 142 sidor ♥ De ligger nu alla i en nyköpt lila pärm där den ska ligga i några veckor!

Allt i allt en bra dag!
Nu ska jag till stan och äta middag med min faster

PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0