Shopping som fan!

Datum: 2010-06-07 | Tid: 20:00:27
Det var meningen att jag bara skulle gå till Vero Moda och köpa kläder för presentkortet jag fick i studentpresent, men det slutade med att jag gjorde av med alldeles för mycket pengar!
Fail...

Först gick vi till SF-bokhandeln och handlade böcker. Jag köpte två stycken;


Diary of a wimpy vampire, och The Zombie survival guide
268 :-


Sen gick vi och åt på en sushibuffé vid T-centralen.






Yum <3
89 :-

Efter det gick vi till Ur&Penn för Filippa skulle spänna sin klocka.








Det var dock 50% rabatt så jag kände mig inte lika dålig som föll för det!
161 :-

Sen gick vi mer eller mindre upp och ner för Drottninggatan i jakt på allt möjligt. Bella lyckades tappa bort sin påse med böcker och kläder men när vi gick tillbaka till H&M:et där hon tappat det för andra gången för att lämna tillbaka en tröja så hittade hon den igen. Slutet gott allting gott!
Dessutom köpte jag sommarlovskortet på SL













Summa: 637,5 + 450

Totalt: 1605,5 svenska riksdaler


På H&M:et fanns en gigantisk Eclipsereklam.




Bella bestämde sig för att peta Bella i näsan! Win

Är svinigt trött nu, sitter och kollar på TV

Kommentarer
Postat av: A

Ser ut som en rolig dag :-D

2010-06-08 @ 13:04:32
URL: http://alexandramellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0