Remember Me

Datum: 2010-06-14 | Tid: 13:01:12


Igår så låg jag och kollade på Remember Me, och jag är inte säker om det var så att jag fått en sån sur och bitter smak på den filmen med tanke på allt som har hänt runtomkring den eller det faktum att klockan var två, men jag tyckte i alla fall att den var skitseg och ganska dålig. Det var nästan pinsamt att se Robert Patinsson, obekvämt "flörta" sig till en date, eller gå in för en kyss och bli nekad. Dialogen kändes halvtaskig och det där oväntade slutet som alla pratade om, efter att ha lyssnat på ledtrådarna som hela tiden gavs ut, och temat död som återigen återkom, så var det ganska lätt att lista ut vad som skulle hända.

Jag förstår verkligen inte hela hypen med den här filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0