Har ont

Datum: 2010-06-13 | Tid: 14:40:05
Jag vet inte vad det är för fel med mig, men jag har ont i halsen hela tiden nu för tiden!
I morse när jag vaknade kände jag att det var svårt att svälja och jag ringde till jobbet och sa att jag inte kunde komma. Det gjorde verkligen ont. När jag vaknade igen så var det ännu värre, och jag kan varken spotta, tugga eller svälja utan att det trycker och gör ont. Dock är det en annan smärta, den sitter mer vid tänderna än i svalget, och jag börjar tro att en av mina visdomständer börjar krypa fram, när jag var hos tandläkaren sist så såg de att dessa förbaskade jävla tänder sitter jättesnett.
Måste undersökas!

Kanske är det bara min paranoia som spelar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0