Eclipse bokat

Datum: 2010-06-11 | Tid: 15:27:08
Fick ett sms, flög till datorn och bokade 16 biljetter tll Eclipsepremiären om 19 dagar! Sen dess har jag suttit i telefon med diverse personer för att kolla om de ska med, hur många de ska ta med sig osv. Det slutade med att jag fick boka 8 platser till, så nu har jag 24 biljetter. Det är mycket pengar.
Det enda negativa med det här är att jag måste åka och hämta ut dem imorn. Och det vore ju inte världens största problem om det inte vore så att jag jobbar från halv nio på morgonen till jag vet inte hur sent på kvällen. Blueh!
Men det löser vi på något sätt!


Kommentarer
Postat av: A

Min kära pojkvän ERBJÖD sig, AV SIG SJÄLV att vi skulle gå och titta på Eclipse TILLSAMMANS. Jag tror han är hemligt förtjust i Twilight!! :D

2010-06-11 @ 16:16:56
URL: http://alexandramellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0