So you think you can dance

Datum: 2010-07-28 | Tid: 16:52:49
Detta program är en drog för min mamma, och jag har också haft mina stunder av maniskt tittande. Dansarna är så himla jävla effin bra, så att man önskar att man kunde dansa som dem.
Jag har några favoritdanser, och dessa ser ni nedan;



Katee & Twitch - Mercy

Nummer fyra och nummer ett på den här videon
Lauren & Pasha - Fugeo & Sabr & Neil - Sweet dreams


Top 20

Men den absoluta favoriten just nu är Alex Wong och Twitch som genomförde en hip hop. Alex är balettdansare och det är riktigt starkt jobbat av honom, plus att det knappt syns! Dock gick det inte att bädda in den, så ni får en länk.

CLICK FOR MAGIC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0