Dreaming in ultraviolet

Datum: 2010-07-11 | Tid: 13:06:40
Inatt eller snarare i morse hade jag jättesjuka drömmar. En av dem involverade WOW, en dotter och mamma som skulle hjälpa mig slåss mot flera stycken monster som kom ut, och senare en önskelista till tomten, några varv runt centrum och ett lan med Chrippa och Olle (fast jag glömde skärmen så jag kunde inte spela) som satt flera bord ifrån mig. Den andra handlade om ett talkshowprogram där min "första pojkvän" Joel var med och hade vuxit upp till våran ålder och vi kollade på videosar från vårat år tillsammans.
När jag vaknade blev jag jättenyfiken på hur han faktiskt ser ut idag, vi har inte setts på 11 år liksom, så jag rotade fram ett gammalt klassfoto och blev nyfiken på alla mina gamla klasskompisar, så idag ska jag ägna mig åt att göra det jag gör bäst.
Jag ska stalka, although jag föredrar att kalla det detektivarbete!

Får se om jag lyckas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0