Twelve day challenge

Datum: 2010-12-25 | Tid: 23:16:00

Det finns fem anledningar till varför jag valde Taylor Swift.

  1. Jag har alltid undrat hur det är att vara världsberömd, och att byta liv med henne kan onekligen ge mig den informationen.
  2. Jag vill veta hur det känns att både vara hatad och älskad, och lära mig hur man får livet att fungera
  3. Hon är blond (jag har alltid velat ta reda på om blondiner har roligare än ändra, och i sånna fall vet jag nog varför)
  4. Jag skulel totalt säga något helt elakt om Kanye och sen inte behöva stå för det efteråt eftersom jag skulle vara tillbaka i en nobdy-position.
  5. Hon har dejtat Taylor Lautner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0