Twelve day challenge

Datum: 2010-12-17 | Tid: 22:29:32
Tycker ju att tolv dagar är en ganska udda siffra, men vi kör!

  1. Jag är halvkorean (inte japan, inte kines, inte thai, inte vietnames, KOREAN)
  2. Jag älskar att läsa och skriva och tycker att ord är det bästa som finns
  3. När jag var yngre ville jag ha en storebror mer än något annta på jorden och förslog adoption bara för att få som jag ville
  4. Jag vill fortfarande ha en storebror
  5. Folk anser att jag är barnslig, jag kan inte annat än att hålla med dem
  6. Jag är lat
  7. Jag vill vara awesome på alla språk i världen, men på grund av nummer 6 kommer det aldrig att hända
  8. Jag är ganska värdelös på att laga mat
  9. Och att städa, tvätta, rita, hålla käften när jag borde och att hålla i pengarna vid varje lön
  10. Jag gillar att göra anknäbbar på bilder! Inte för att jag tycker att det är sexig och snyggt, utan för att jag driver och tycker det är skitkul
  11. Jag har en låg alkoholgräns och folk verkar tycka att det är jättekul att testa den och ideligen supa mig full
  12. På fyllan kallas jag för räkan eftersom jag blir röd i hela ansiktet
  13. Jag är och kommer alltid att förbli en pojkflicka
  14. Jag är fortfarande rädd för monster under sängen (eller mer specifikt The Grudge-bruden)
  15. Jag faller lätt för en person, men tröttnar också lika lätt

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag vvill ha en bloggdesign av dig tack!

2010-12-18 @ 02:55:57
URL: http://svisch.blogg.se/
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Svar: Dom är asbra live :)) Hade velat se dom nu i April igen, men har nog inte råd ;o

2010-12-18 @ 12:10:23
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha schyrrreeee ;)

2010-12-18 @ 16:36:33
URL: http://svisch.blogg.se/
Postat av: elin

11. och 12. är mina favoriter!! <3<3<3<3<3<3 min fina lilla räka

2010-12-19 @ 00:30:44
URL: http://elinha.bloogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0