Saker jag lärde mig, eller fick 100% bekräftat efter min kväll på Berns

Datum: 2010-12-28 | Tid: 15:27:26
  • Svenskar förstår inte det här med kösystem
  • Housemusik kan vara det skönaste som finns, när det är texter involverade och det inte är samma beat i fyra timmar
  • Det var en gåva istället för en förbannelse att jag aldrig varit på skumparty i hela mitt liv
  • Ljusstavar innehåller glasfiber
  • Människan är i grund och botten en narcissistisk varelse utan tanke på de omkring sig
  • Alkohol är inte värt besväret
  • Jag borde sätta alkolås på min mobil
  • Det går faktiskt att sitta helt still i 90 minuter och se sur ut
  • Dans är en ren parningsritual
  • Jag går aldrig tillbaka till Berns igen

Kommentarer
Postat av: Sara

hahahah sweeeet, låter som att du hade kuligt igår då ;)

2010-12-28 @ 16:02:19
URL: http://svisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0