Myyyyyyyyys

Datum: 2010-12-24 | Tid: 23:10:29
Kom precis hem från Nynäshamn där jag har spenderat min julafton med farmor och farfar, faster och farbror och deras två barn och pappa och mina syskon. Det var så mysigt, och vi satt och lekte och kollade på Kalle Anka (jag somnade) och åt massor av god mat. Öppnade presenter och åt lite mer mat, lekte lite med presenterna (jag somnade) och åt lite mer mat.

Presentkort på SF-bokhandeln!

Klocka och ett armband

En berlock (suddig, men det är fan svårt att hålla något still, speciellt när det vill dingla)

Godis!

Smycken från Turkland

Tomten tyckte tydligen att jag luktade illa

Ett till armband

Presentkort på Åhléns

RESEKASSA!

Tummen upp!

 

 

Slänger också in en bild på mina jättesöta strumpbyxor, som bevis för att jag faktiskt ägde ett par, men att de antagligen kommer att gå sönder (är ett hål i dem redan nu, litet, men med min tur kommer det ju att växa!)


Kommentarer
Postat av: elin

Haha varför blir man så trött på julen dock? Jag däckade också, fast efter Kalle. Sen vaknade jag och åt mer julgodis, mmmmmm tjockkkk! :))))



Det var jag som skrev till tomten att han skulle ge dej en deoderant :D

2010-12-25 @ 21:38:36
URL: http://elinha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0