God natt världen!

Datum: 2010-12-09 | Tid: 02:54:54
Som ni ser så har jag totalbytt design! Något som jag fick för mig att göra helt plötsligt och satt fem timmar med. Blev riktigt nöjd!

Håller även på att översätta ALLA mina blogginlägg till engelska. Har ju skapat en exakt kopia av min blogg fast till de få engelsktalande människorna som kanske (inte) läser. Det är ca 400 inlägg och än så länge har jag betat av till och med den 5:e April, vilket är sex dagar in i bloggens skapande (Ångrar mina långa inlägg nu!)

Det kommer nog ta ett tag, men klart kommer det att bli, förr eller senare!
Vem behöver sömn liksom?

Kommentarer
Postat av: elin

Va fiiiiiiiiiint!! :D

2010-12-09 @ 14:38:27
URL: http://elinha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0