Äventyr!

Datum: 2010-12-13 | Tid: 18:30:11
Sitter hos Bruno nu och väntar på de andra (trodde jag skulle vara sist med tanke på klockan och tiden de sa att alla skulle komma, men jag var en av de första!). Har haft ett jävla äventyr med att komma hit.

Allting började bra, åkte hemifrån, åkte till Slussen, hoppade på rätt buss! Väl på bussen så tänkte jag att jag skulle ringa till Oscar och se var de var, samt vart jag skulle gå av någonstans eftersom jag inte hade en aning. En bitter kvinnlig röst sa då till mig; "Ditt abonnemang är spärrat för denna typ av samtal!"

Så jag åkte iväg, helt utan aning om vart jag var på väg (förutom att det var till Värmdö) och med en gnagande känsla i magen om att jag skulle dö. Men jag lyckades ta mig av ordentligt vid rätt hållplats, men då kom nästa äventyr - att hitta Brunos lägenhet. Jag gick omkring i området bland folks balkonger samtidigt som jag kikade in genom allas fönster för att hitta en lägenhet jag kände igen insidan på.

Till slut hittade jag Gaél sittandes i en soffa och hoppade lite för att få hans uppmärksamhet. Han öppnade och jag kom in. Äventyret slut! Quest completed!

 


Kommentarer
Postat av: Helena

Like your new blog ;)

2010-12-14 @ 13:21:16
URL: http://nenawiking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0