Ännu mer mys

Datum: 2010-12-27 | Tid: 14:28:33
Det bara fortsätts att mysas i mitt liv.

På lördagen var släkt nummer två här och firade vår egna jul, och det var supermysigt. Bella kom förbi också och blev satt mitt i kaoset som är middag, och Wille som var...well, sig själv mer eller mindre. Spelade lite dansmatta och snackade lite skit, kollade på film och orkade inte göra morötter och dipp eftersom vi båda var alldeles för mätta.

På söndagen var det jobb, och jag var jättetrött men kämpade igenom det ändå eftersom Nicole och Bella skulle komma över och mysa. Detta blev sedan ett jättestort event med Elin, Filippa och Sara också. Mysfaktor + 10. Vi gjorde egen sushi och sen morötterna, som jag och Bella inte pallade dagen innan, och te. Satt och snackade till midnatt när alla åkte hem och jag tog mig tid för mina nördiga intressen!

Drömde till och med mysiga drömmar!
Mhmm... ♥


Kommentarer
Postat av: Sara

Fan vad alla drömde mysiga drömmar inatt, både du och jag och Elin...vad vare i dippen egentligen?

2010-12-27 @ 21:43:02
URL: http://svisch.blogg.se/
Postat av: Nicole

Det roliga med det här är att du visste att jag skulle komma till dig redan klockan tre på dagen och då jag var lyckligt ovetande, men jag fick ett samtal typ vid sex som lyder "Nu är vi på väg till kim, så du kan ju börja röra på dig" Mycket förvirrade samtal för min del :P



Haha, kommunikationen är på topp känner jag!

2010-12-31 @ 08:43:12
Postat av: Kim

that's just how we rollin!

2010-12-31 @ 14:10:08
URL: http://eclecticwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0