the importance of slutbetyg

Datum: 2010-08-17 | Tid: 16:04:43
Efter nämnd verbal misshandel på C3L så var jag och Bella i skolan för att fixa en kopia av Bellas slutbetyg eftersom det var straffbart att ha tappat bort det och att vi borde skämmas etcetcetcetc.

Bella: Den här ska jag lägga i en mapp! Som jag sen ska lägga i en annan mapp!
Kim: Och sen i en annan mapp!
Bella: Sen lägger jag den mappen i en låda, och sen postar jag lådan till mig själv!
Kim: Och när den kommer! LÅSER JAG IN DEN I ETT BANKFACK! Det är briljant, briljant, jag är ett geni!

Vi stal det blankt från Kejsarens nya stil som vi alla vet är världens bästa film EVAH!

01:30-01:50


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0