Relapse into time

Datum: 2010-08-07 | Tid: 23:23:55
Det finns två saker jag helt plötsligt har återupptäckt och nu inte kan sluta missbruka! Saker som jag under mina mellersta tonår (14-15-16) älskade!
Dessa två saker är, Green street hooligan (ge mig Ross McCall säger jag bara ♥) och McFly!
Får inte nog av dem, det är sjukt!
GS2 är också ganska skön, även om det bara är 1 av karaktärerna från första filmen som spelar, så nämns de andra ganska ofta. Inte lika bra som GSH, men eftersom Ross McCall spelar huvudroll så är det aaah-some!)



Kommentarer
Postat av: Hannan

MYYYYYYYYYY GOOOOD JAG ÄLSKAR GSH!!! Pete<3

2010-08-08 @ 15:52:05
Postat av: Kim

vadå pete?! DAVE!!!! DAAAAVE!!!!!



vi borde totally se den någon kväll, du och jag och våra brittiska lovers! <3

2010-08-08 @ 23:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0