Plugg, plugg, plugg

Datum: 2010-08-18 | Tid: 18:24:23
På något sätt känns det bra att kunna skriva det, för nu pluggar jag igen! AWIIE! (Bara en kurs, men ändå..........)
Har spenderat dagen absorberad i matten. Först var jag, Bella, Filippa och Sara på introduktionsmöte, och sen åkte alla utom Sara som skulle till sin papi in till staden Stockholm för att införskaffa kurslitteratur och annat skoj.
Efter det åkte vi hem till Bella och Filippa för att gå igenom repetitionspapprena, och gud var mycket man har glömt. Skäms nästan!

Men det kan bli ganska kul tror jag. Och om inte annat så har jag nu köpt en bok för 300 spänn så nu ska jag fan göra det här!! AH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0