Nu börjar allvaret

Datum: 2010-08-15 | Tid: 20:59:13
När jag var inne på den här bloggen så hittade jag ett inlägg om något som kan vara det bästa eller värsta som har hänt mig.


Så nu har jag i princip tre månader på mig att fixa till Issues till näst intill perfektion, samtidigt som jag har tre månader på mig att skriva ett fantastiskt missiv (vad nu det är...covering note...cover letter, allt är en röra). Så jag flyttar fram rättningen av Issues till nu. NU. NU!

Det har börjat.
Och jag är livrädd.

Kommentarer
Postat av: Hannan

You can do it:)<3

2010-08-16 @ 00:17:15
Postat av: Kim

already did it ;D

2010-08-16 @ 19:22:46
URL: http://eclecticwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0