Manchester i oktober?

Datum: 2010-08-25 | Tid: 01:42:35
Usch vad jag hatar att jag inte är stenrik och kan göra vad jag vill när jag vill.
När ens all time favourite band har spelningar för nya plattan så känns det pissigt att det är i ett annat jävla land. Så då kollar man upp flygbiljetter och hittar jättebilliga men som kräver att man stannar i sex dagar för att uppnå total billighet.
Man kollar vidare och ser att en av ens nyligen-upptäckta-tack-vare-robin-band spelar under samma datum som man är där, och att många universitet har Open Days under Oktober.

Frågan är då;
Ska man spara ihop pengar till flygbiljett, tågbiljetter (om universiteten har sina open days), boende, och två konsertbiljetter, och sen ligga back med livet i allmänhet?

Är det värt det?
Kanske kan önska mig det i julklapp från alla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0