Klar

Datum: 2010-08-16 | Tid: 19:32:42


Satt hela kvällen igår och hela dagen idag (för att internet var bajs och låg nere) och rättade Issues, så jag är klar med det första steget. Har rättat alla fel jag kan hitta och meningar som jag redan nu var tvungen att skriva om, men det är inte klart än. Imorgon ska jag skicka iväg den till min kära vän Bella som ska få äran att kolla igenom den, leta fler fel som jag i min blindhet kan ha missat, och få säga vad hon tycker behöver ändras på.

Efter det ska jag läsa igenom den igen, för att kolla ytterligare en gång om det är något mer som behöver göras, innan jag börjar skriva om den på datorn. Samtidigt ska jag försöka lokalisera alla repliker en av killarna i historien har, eftersom jag har bestämt mig för att han ska prata med cockneyslang, samt göra dialogen lite mer brittisk och inte så textig.

När jag läste igenom den så insåg jag hur mycket jag faktiskt älskar den här historian. Jag struntar i om den blir publicerad eller inte, om inte så kommer jag antagligen gå till ett boktryckeri och trycka upp boken, bara för att.

Min lilla baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0