Dag Tre - Chillandet

Datum: 2010-08-05 | Tid: 17:48:56
Vi vaknade upp och tänkte att vi bara skulle chilla under dagen, så vi åkte in och satte oss i Hyde Park, under ett träd och kollade på när några killar spelade fotboll samtidigt som vi läste och gjorde whatever. Kvällen innan så hade jag gett mitt nummer till Dominic utan någon som helst orsak egentligen, så jag var inte beredd på att han skulle messa när vi stod vid Paddington i väntan på tåget. Vi fortsatte vårat messande genom resten av dagen och en liten bit på inpå dagen därpå också. När vi tröttnat på Hyde Park så tänkte vi att vi skulle gå på bio, men det var svindyrt och en massa komplikationer med bankomaterna så det slutade med att vi inte gick utan åkte hem istället. Innan hade jag varit på Surpise, surprise för att köpa en tröja eftesom jag frös ihjäl.

Precis när vi kom hem med våra mackor så började Moulin Rouge på TV så vi spenderade hela kvällen med att kolla på den och gråta lite i slutet. Sen gick jag och la mig! Var helt slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0