when it felt so right last night

Datum: 2010-04-18 | Tid: 14:52:27
Igår var en hemsk dag på jobbet och jobba var i princip det enda jag gjorde.
Efteråt var jag skittrött men ville inte åka hem till tristessen som väntade så jag följde efter Jacob som en hundvalp och väntade på att han skulle bestämma sig om han skulle ta en öl.
Det slutade med att vi satt med The Big Boss(es), Tommy och Jonas och några från bar. Bruno, Oscar och Moa var också där. Men jag drack ingenting, för jag blev otagg när vi klev in på stället och blev riktigt trött. Men jag stannade kvar och var sällskaplig och fick höra en rolig historia om Oscars student.

Kom hem och la mig och kollade på The Ugly Truth och halva She's the man innan jag däckade.
Livet är kul. Tror jag i alla fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0