Waah

Datum: 2010-04-11 | Tid: 22:57:31
Kom precis hem från jobbet!
Fast egentligen så slutade jag vid åtta, men jag skulle över till Globen och tigga cigaretter av Jenny (jag vet, fy skäms, men jag hade giltiga anledningar) och sen slutade med att jag stod där och chillade.
Sen gick jag och Oscar omkring, kikade lite på operasångaren osv. Vi slutade i Legends ett tag också, osv.

Point is att jag kom hem nyss och ska upp och jobba igen när som helst!
Haha

Sen fick jag rensa ut en möglig glassbox idag. Hurra för det!
Ville spy.


TACK OCH HEJ! :D

(Jag svarar på alla kommentarer imorn efter jobbet...inte för att det är så många, men jag vill bara sova lite nu!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0