Kiss yourself goodnight

Datum: 2010-04-17 | Tid: 01:20:57
Har ni någon aning om hur frustrerande det är att ha en hel historia planerad i sitt huvud, men som vägrar flöda ut genom fingrarna och bilda ord? En historia som är så underbar att man inte kan vänta tills man kan läsa den med egna ord, en kortfilm som spelas om och om igen framför ens ögon?

Det känns som att jag inte kan skriva fort nog, för storyn vill bara ut, den vill visa sig och den vill ha kritik och beröm. Den vill bli läst. Men det går inte snabbt nog.

Nu har jag i alla fall gjort små 'outlines' för alla de kapitel som är kvar (7 stycken) så nu vet jag precis vad jag ska skriva om. Nu behöver jag bara göra det. Är snart klar med kapitel 14 och det är jag glad över, det har varit ett jobbigt kapitel och jag har under detta kapitlets gång hittat massor av saker som jag måste ändra eftersom min historia ändrades drastiskt helt plötsligt.

Men jag tror att det kommer bli ganska bra, så med detta säger jag godnatt för nu ska jag lägga mig och kolla på Vampire Diaries.


Kommentarer
Postat av: Latte Liten

lycka till med skrivandet ;)

2010-04-17 @ 02:28:07
URL: http://latteliten.blogg.se/
Postat av: Hannan

Venne varför jag aldrig berättade det haha:P Tänkte väl inte på det^^

2010-04-17 @ 03:30:14
Postat av: emmelist

haha ja jag fattar inte hur jag alltid lyckas med såna där tabbar :P

2010-04-17 @ 07:57:00
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

hahah varöfr skulle du ligga på minus ?!:D

2010-04-17 @ 08:24:38
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0