Dagens random bild

Datum: 2010-04-16 | Tid: 00:42:24
När jag i samma veva som Twilightmanin kollade igenom bilder så hittade jag en mapp på min dator som heter "Övriga bilder", och dessa bilder tänker jag dela med mig av, en i taget!
Det är ett litet projekt jag fick för mig att starta bara för att!
Deal with it!




Denna bild härstammar från min McFly-obsession. För er som inte vet detta så är den heta personen på bilden bassisten i banden och är döpt till Dougie Lee Poynter (går under namnet Dougie Poynter) och är en av Englands hetaste män (man och man...han är väl 23 eller något sånt och för barnslig för att anses vara vuxen!)


Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hoppas du sovit gott och att du får en bra fredag <3

2010-04-16 @ 08:19:28
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0